bellans egna sätt

Jag är uppe igen

Kategori: Livet

Hej alla läsare (jag har troligen inte några). Jag klarar troligtvis inte av "blogglivet", det är verkligen varning på mig, B A D!
Men å andra sidan så tycker jag inte att man borde blogg när man inte har lusten. Ja, och som ni ser så finns jag ju här, precis nu. Jag har på sätt och vis kanske hittat lite blogglust i fingertopparna?!

My life right now

1. Den 8/6 intar jag mitt sista sommarlov, (+ att det är min och Johans dag)
2. Jag har fått jobb på Wecall i Borås.
3. Jag har köpt min dröm hund, så den 12 är min lilla Salukipojke leveransklar.
4. Förhoppningsvis så har jag tagit körkort snart..
5. Johan flyttra hit under sommaren.
6. Ja, idag är det dag 6 av mitt lilla nya hälsosamma liv.

over and out --> Jag hoppas att jag ska hålla bloggen vid liv. Det blir mycket med det nya jobbet och valpen.




/ Bild från imorse på mig och Olle, nyvakna och kära hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: