bellans egna sätt

En riktigt bra Torsdag

Kategori: Livet

Om du vill se regnbågen måste du stå ut med regnet.
Det finns inget som kan hindra dig från det du vill göra. Idag har jag har införskaffat mig en ny almanacka, verkligen nödvändigt! Imorgon börjar jag min PT träning, så ikväll ska jag spendera kvällen med planering. Och på tal om träning så funderar jag att gå med i Fitnessfighten nästa omgång, alltså den 1 Juni.
I alla fall så har jag haft en riktigt bra dag med mina två systrar, det blev shopping som avslutade med fika. Inte vilken fika som helst utan min sista på ett tag framöver och det känns hur bra som helst. Det finns mycket annat man kan unna sig åt, man behöver inte förbjuda att inte äta något men man ska inte äta bara för att. Fråga dig själv först innan du vill äta något om din kropp behöver det? Och ja, ibland behöver våra kroppar lite sött i sig men i lagom mängder. Allt är tillåtet så länge man mår bra och är glad.

Ett sätt att motstå goda saker är att njuta med ögat istället. Här bjuder jag på två riktigt goda bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: