bellans egna sätt

Home

Kategori: Livet

Idag har jag vistats i Borås hela dagen. Först åkte vi in klockan 07 och körde stadskörning. Jag är väldigt nöjd över min körning hittills, det är inte mycket kvar nu så det gäller att plugga på. Och eftersom jag hade en tandläkartid i Borås så fick jag stanna kvar där, så idag har jag gått runt och väntat i 5 timmar. Eller väntat och väntat, jag smet in i några affärer och sen lunchade jag på espresso house. Tiden gick ganska snabbt och när mitt tandläkarbesök var färdigt så tog jag första bästa tåg som gick hem. 

Så nu är jag äntligen hemma och har även fått i mig lite mat. Jag ska alldeles snart ta fram böckerna och börja studera lite grann men inte allt för mycket för att vi har studiedag imorgon. Så det betyder på sätt och vis att jag intar min långhelg idag, L O V E L Y.










1 H&M 129:-
2 H&M 99:-
3 Gina tricot 129:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: