bellans egna sätt

Älskar den nya

Kategori: Livet

Allt känns mycket bättre när man har tagit en dusch och gjort sig i ordning. Jag är jättejätte kär i min nya blus, den är så enkel och snygg och passar till det mesta.
I eftermiddag så ska jag åka till älsklingen och innan dess så är det meningen att jag ska hinna plugga, städa och packa. Jag har just nu världens stökigaste rum, men om 1 vecka så flyttar jag ut till stugan vi har på tomten. Så jag är inte så noga med att städa när jag snart ska flytta ut.
Jag känner mig så otroligt slö jag har säkert virus i kroppen som kommer slå ut när som helst. Alla mina småsyskon går med hosta och snuva och jag är den som blir alltid smittad sist. Eftersom jag har haft lite på småkänn att jag kommer bli förkyld så har jag inte tränat på 2-3 dagar, och jag kommer avstå från träningen idag också för säkerhetens skull. Men imorgon så ska jag försöka ta en löprunda med Johan, det blir så lätt att träningen inte blir av när jag är med honom. DÄRFÖR ATTT jag älskar att mysa och speciellt när det är tråkigt väder så föredrar jag hellre att titta på film och dricka flera koppar te. 5 Filmer som jag vill se, Älska mig igen, American Pie Reunion,The Dark Knight Rises, One day, Hunger games.

Här är dagens outfit



Kommentarer

  • Lisa säger:

    Sv: Det var jag som var med i FF. Dock slutade jag efter 10 dagar då det inte var nått för mig. Jag klarar inte av förbud och tyckte det var väldigt jobbigt att räkna kalorier. Johan höll ut hela månaden och gick ner 7 kilo och efter det har han gått ner 3 kilo till så han är nöjd :)

    2012-05-12 | 12:23:30
    Bloggadress: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här: