bellans egna sätt

Svullen och värk i magen?

Kategori: Hälsa

Godmorgon på er!
Jag ställde klockan på 05:40 eftersom jag tänkte att det skulle bli en perfekt morgon för en löprunda. Den tanken har haft att jag ska gå upp tidigt, ta mig en runda tidigt på morgonen i 3 dagar nu. Men sen några dagar tillbaka så har jag haft en fruktansvärt värk i min magen, som känns som en blandning av håll och mensvärk ungefär, och så är den så där svullen och irriterande. Jag har alltså inte kunnat tränat på grund av värken eftersom att den kommer och går men ändå sitter i mer eller mindre. Jag har lite funderingar kring vad det skulle kunna vara,1 vattnet? 2 Laktos? 3 Gluten?
1 Jag har börjat dricka ett annat kranvatten.
2 Jag är väldigt känslig för vissa mejeriprodukter.
2 Har testat mig för gluten tidigare men dock inte visat något, men eftersom jag är känslig när det finns mjöl och mjöl i samma mat/produkter så försöker jag undvika att inte äta så mycket av det. För min mage blir precis likadan som den är just nu.
Förslag??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: